Fizetés és szállítás

Fizetési információk

A vásárló az interneten keresztül leadott rendelését:

  1. Kérheti személyes átvétellel a Csibecipő üzleteibe.
  • üzlet címe: Csibecipő üzlet, 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
  • Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13. Okt.22-25 ZÁRVA
  • tel: 06-30-5758376

Az üzletekben fizethet készpénzben vagy bankkártyával.

1. Kérheti előreutalással, a Csibecipő Kft. bankszámlájára:
11600006-00000000-44797986
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:

  • Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 Ft
  • Posta pontra (MOL töltőállomásra) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 Ft
  • Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1750 Ft

2. Kérheti utánvéttel, ebben az esetben csomag kézhezvételekor fizeti ki a kézbesítőnek.
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:

  • Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 ft. + utávétel díja 390 ft.
  • Posta pontra (MOL töltőállomásra) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 ft + utánvétel díja 390 ft.
  • Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1750 Ft + utánvétel díja 390 ft.

A vételár mindig a termék mellet feltüntetett fogyasztói ár, ami tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t.

Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 2-3 munkanap.

Szállítási információk

A megrendelt árut a MPL (Magyar Posta Logisztika) csomagküldő szolgálat vagy a Magyar Posta kézbesíti 8-16 órai intervallumban. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A csomag átvehető 5 munkanapig a lakcím szerinti illetékes Magyar Postán. Amennyiben a kézbesítés egy megadott határidőn belül (5 munkanap) nem történik meg, úgy a MPL a csomagot visszajuttatja a Csibecipő webáruház részére.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.

Újdonság a Csibecipő webáruházban, hogy a kézbesítés történhet Postapontokra (a legközelebbi MOL üzemanyag töltőállomásra) és a kézbesítés történhet Postákra. A címzett 5 napig veheti át a csomagot. Ezt a kézbesítési módot azoknak ajánljuk, akik napközben nincsenek a megadott címen és nincs aki átvegye a csomagot. Bővebben: http://www.posta.hu/postapont

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Számlázási információk

A vásárló részére a kifizetés és vásárlás igazolására számlát állítunk ki, amit minden esetben a megrendelt termékkel együtt postázunk.

A számlázási adatokat a webáruházban leadott rendelésnél minden esetben kérjük pontosan kitölteni és ellenőrizni (visszatérő vásárló esetében is). Egészségpénztári számla kiállításának igényét, kérjük a megjegyzési rovatban jelezni, és a kért adatokat megadni (Egészségpénztár címe, kártya tulajdonos neve, tagazonosítója illetve kártyaszáma)

A honlap sütiket használ

Amennyiben tovább lép az oldalra, Ön elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatóban megismert adatkezeléssel kapcsolatos rendelkezéseket!