Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek a Csibecipő Kereskedelmi KFT. – továbbiakban Eladó – és az általa kínált termékeket igénybe vevő megrendelő, vásárló, – továbbiakban Vásárló – jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

Vásárlónak vagy megrendelőnek minősül az a személy, aki a webáruház szolgáltatásait igénybe veszi, vagyis a Csibecipő webáruház felületén regisztrálja magát, ezen felületen keresztül árut megrendel és megvásárol.

Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy az internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződése kattintással, azaz ráutaló magatartással valósul meg. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Csibecipő webáruház és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, (biztonsági elektronikus aláírással nincs ellátva, nem kerül iktatásra, így a későbbiekben papír alapon sem hozzáférhető). Az elektronikus szerződés nyelve a magyar nyelv. A szerződés magyar és idegen nyelvű változatai közötti esetleges szövegbeli, vagy értelmezésbeli eltérés esetén a magyar nyelvű változat az irányadó.

A szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le. A Vásárló a regisztrációval egy időben, önmagára nézve kötelezően elfogadja a jelen ÁSzF-t és kijelenti egyben, hogy azt ismeri, továbbá ismeri és tudatában van a rendelés/rendelések és az/azok teljesítésének feltételeivel. Ismeri az internet adta lehetőségeket, korlátokat, a technikai teljesítményeket és tudja a hibalehetőségeket is. A Csibecipő Kft-t nem terheli semmilyen felelősség azon esetleges károkért, mely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Mindenkinek önmagára nézve kötelessége felmérni, hogyan, milyen technikai eszközökkel tudja megvédeni a számítógépén tárolt adatait az esteleges behatolóktól. A Csibecipő Kft. nem vonható felelősségre semmilyen esetben, így a vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan sem, ami nem az irányítása alatt áll.

  1. Cégadatok
  2. Fizetési és szállítási információk
  3. Számlázás
  4. Megrendelés
  5. Elállás joga, csere
  6. Szavatossági feltételek
  7. Panaszkezelés menete
  8. Technikai jogok
  9. Adatvédelmi nyilatkozat 

1. Cégadatok:

Üzemeltető: Csibecipő Kereskedelmi Kft.
Székhely: 1174 Budapest Baross utca 103/A
Adószám: 12453883-2-42
Közösségi adószám: HU12453883
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-935091
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság

Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-97317/2016

Üzlet címe

Csibecipő üzlet címe: 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.

Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13

Ideiglenes nyitvatartás visszavonásig: Ápr. 14-ig ZÁRVA

Az üzlet telefon száma: 06-30-5758376

Minden kedves érdeklődőt és vásárlót várunk a Csibecipő Eszék utcai üzletében vagy a www.csibecipo.hu webáruházban.

  • Elektronikus ügyfélszolgálat: shop@csibecipo.hu
  • Telefonos ügyfélszolgálat: 0036-30-5758376

Tárhelyet biztosító szolgáltató adatai

Global Systems Informatika Kft.

Levelezési cím: 2040 Budaörs, Napsugár Sétány 2.

email: info@globalsystems.hu

2. Fizetési és szállítási információk

A vásárló az interneten keresztül leadott rendelését

2.1. Kérheti személyes átvétellel a Csibecipő üzleteben

  • üzlet címe: Csibecipő üzlet, 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
  • nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13 
  • ideiglenes nyitva tartás: Ápr. 14-ig ZÁRVA
  • tel: 06-30-5758376

Az üzletekben fizethet készpénzben vagy bankkártyával.

2.2. Kérheti előreutalással

A Csibecipő Kft. bankszámláj: 11600006-00000000-44797986
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:

  • Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1200 ft.
  • Posta pontra (MOL töltőállomásra…) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1200 ft.
  • Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1590 ft.

2.3. Kérheti utánvéttel

Ez esetben csomag kézhezvételekor fizeti ki a kézbesítőnek.
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:

  • Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1200 ft. + utánvétel díja 450 ft.
  • Posta pontra (MOL töltőállomásra…) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1200 Ft + utánvétel díja 450 ft.
  • Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1590 ft + utánvétel díja 450 ft

A vételár mindig a termék mellet feltüntetett fogyasztói ár, ami tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t.

Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 2-3 munkanap.

A megrendelt árut a MPL (Magyar Posta Logisztika) csomagküldő szolgálat vagy a Magyar Posta kézbesíti 8-16 órai intervallumban. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A csomag átvehető 5 munkanapig a lakcím szerinti illetékes Magyar Postán.
Amennyiben a kézbesítés egy megadott határidőn belül (5 munkanap) nem történik meg, úgy az MPL a csomagot visszajuttatja a Csibecipő webáruház részére.

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.

Újdonság a Csibecipő webáruházban, hogy a kézbesítés történhet Postapontokra (a legközelebbi MOL üzemanyag töltőállomásra) és a kézbesítés történhet Postákra. A címzett 5 napig veheti át a csomagot. Ezt a kézbesítési módot azoknak ajánljuk, akik napközben nincsenek a megadott címen és nincs aki átvegye a csomagot. Bővebben: http://www.posta.hu/postapont

A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

Külföldre is szállítunk. Ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a Csibecipő ügyfélszolgálatával. A szállítási díjak a mindenkori Magyar Posta díjaival egyeznek meg.

3. Számlázás

A vásárló részére a kifizetés és vásárlás igazolására számlát állítunk ki, amit minden esetben a megrendelt termékkel együtt postázunk.

A számlázási adatokat a webáruházban leadott rendelésnél minden esetben kérjük pontosan kitölteni és ellenőrizni (visszatérő vásárló esetében is). Egészségpénztári számla kiállításának igényét, kérjük a megjegyzési rovatban jelezni, és a kért adatokat megadni (Egészségpénztár címe, kártya tulajdonos neve, tagazonosítója illetve kártyaszáma)

4. Megrendelés

A vásárlás menete

  • Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, válassza ki a megfelelő méretet majd helyezze a kosárba, a “a kosárba” gombra kattintással! Amennyiben szeretne még további terméket megnézni vagy vásárolni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, méretét. Az „törlés” bejelölésével és a “kosár frissítése” gombra kattintva törölheti a megjelölt terméket a kosárból.
  • A kosárban levő termékek változtatását követően válassza a „kosár frissítése” gombot, majd kattintson a “pénztár” gombra. /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni, ha nem akkor kérjük regisztrálja magát! A megrendelés elküldéséhez szükséges a regisztráció!/*
  • Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  • Megrendelés
  • Szállítási adatok megadása
  • Megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: gyerektalp hossza, széles vagy keskenyebb lábú a gyerek)
  • Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap E-mail-ben.
  • A már leadott rendelését a webáruház oldalán, bejelentkezés után, nyomon tudja követni.
  • A rendelést csak a készlet erejéig tudjuk teljesíteni minden lábbeli, zokni, könyv …. minden árura, ami a webáruházba megvásárolható.

5. Elállás joga vagy csere.

Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.

A már kipostázott, de át nem vett csomag esetében a következő rendelést csak úgy tudjuk teljesíteni, ha a vásárló előreutalással kiegyenlíti a temék és a szállítási költséget (visszaigazolt rendelésben szereplő végösszeget).

A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014 (II.23) Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.

Fontos

  • A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
  • Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, vagy pedig postai úton indíthatja el a vásárló.
  • A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás miatt a vevőt terheli a termék visszaküldésének költsége.
  • A terméket eredeti csomagolásban, sértetlenül, az eredeti számlával együtt kérjük visszajuttatni a következő címre:
    Csibecipő üzlet: 1114 Budapest Eszék utca 13-15 sz.
  • A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.
  • Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.

6. Szavatossági feltétel

A vásárlót a termék megvásárlása után megilleti a szavatosság. (Ptk.:6157.-6170§). A szavatossági időtartamon belül reklamáció nyújtható be, ha a termék rendeltetésszerű használat, ápolás, stb. ellenére meghibásodik, s a hibáról bizonyítható, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben.

A termék meghibásodásakor kellékszavatossági vagy termékszavatossági reklamáció nyújtható be. (NGM rendelet 19/2014.IV.29)

Kellékszavatossági reklamáció

A kellékszavatossági reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni. Ez történhet személyesen az üzletben, emailben vagy postai úton. A kellékszavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával a vásárlónak kell bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illeti meg. Jogos reklamáció esetén az első lépcsőben kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, de az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozhat. A Vállalkozásnak törekednie kell arra, a kijavítást vagy a kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A szavatossági jogok második lépcsőjében a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül jelentéktelen hibának, az csak a konkrét hiba ismeretében, határesetekben csak szakértői vagy bírósági állásfoglalással dönthető el.

Termékszavatossági reklamáció

Az Ptk. rendelkezik a Termékszavatosságról is, azaz a gyártónak a termék hibája miatti közvetlen, szavatossági természetű helytállásáról a fogyasztóval szemben. Termékhibáról akkor van szó, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatossági reklamáció esetén a szabályok a kellékszavatossági reklamáció esetén ismertetettől annyiban térnek el, hogy a kétéves szavatossági időtartam teljes egészében a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termék meg­hibásodásának oka már az eladáskor benne volt a termékben. További eltérés, hogy a vásárló csak a termék kijavítását vagy cseréjét igényelheti, árleszállítást vagy elállást nem. Cserét vagy kijavítást követően az ismételt meghibásodás esetén a reklamáció ismét a forgalmazónak nyújtandó be.

7. Panaszkezelés menete

Bármilyen probléma esetén a vásárló a vásárláskor kapott számlával tud panaszt tenni és szavatossági igényét érvényesíteni.

A vásárolt termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói kifogásokat az alábbi elérhetőségeken lehet elő terjeszteni:

  • e-mail: shop@csibecipo.hu
  • levelezési cím: 1114 Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
  • tel: 06-30-5758376

A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.

A vásárló a következő helyekre nyújthat be panaszt:

  • Lakhely szerinti Járási Hivatalok.
  • B.K.I.K. Békéltető testülete
    1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Tel.: 488-2131

Kérjük, ossza meg velünk véleményét, észrevételét, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.

8. Technikai jogok

Fenntartjuk a jogot, hogy a Honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, illetve a Honlap elérhetőségét korlátozzuk, vagy megszüntessük. Felhívjuk a Felhasználó figyelmét arra, hogy a Honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát, vagy hibamentességét nem garantáljuk. A Honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő közvetlen vagy közvetett, vagyoni vagy nem vagyoni károkért vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, melyet a Honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén tartunk, jogi képviselő jelenlétében.

A honlap sütiket használ

Amennyiben tovább lép az oldalra, Ön elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatóban megismert adatkezeléssel kapcsolatos rendelkezéseket!